Hostelworld.com
HostelBookers Logo

Group of 15 or more?

Contact our Group Travel team directly for a tailor made solution for your group

Albergo Giovanna

• Staff 8.4
  • Atmosphere 7.6
  • Cleanliness 7.6
  • Facilities 6.9

The rating percentage is calculated from customers who booked within the last 12 months. All ratings and reviews are based on the feedback and opinions of the customers who submitted them and do not express the opinions of Hostelworld.com. This way, you get an up-to-the-minute opinion of just how good a hostel really is.
Read our review guidelines

• Show:
  • Sort By:
  • Italy, Female, 31-40
  • 2 reviews
3rd Feb 2017
7.7

Ubicación perfecta,personal amable y disponible,habitaciones limpias ( el lavabo en común quizás tenía que ser repasado un poco más) Bastante tranquilo. No hay ascensor pasa subir. Para su categoría está bien

• 6.0Value For Money
    • 8.0Security
  • Chile, Female, 41+
24th Jan 2017
8.3

Lo único incomodo fueron las escaleras para las maletas

• 8.0Value For Money
    • 8.0Location
  • Italy, Female, 18-24
3rd Jan 2017
7.4

L'ostello si trova in una posizione centrale. Facilmente raggiungibile dalla stazione è vicinissimo al duomo. Le camere sono essenziali e i bagni puliti. Nota negativa è il freddo delle stanze, essendo andati in periodo invernale ci aspettavamo che il riscaldamento funzionasse invece veniva acceso solo per poco la sera.

• 6.0Value For Money
    • 6.0Staff
    • 6.0Atmosphere
  • Italy, Female, 25-30
  • 3 reviews
22nd Dec 2016
9.1

Albergo tranquillo. Ho dormito bene. Vicino alla stazione SMN quindi ben connesso in centro. Gentilissima la signora che mi ha accolto, che mi ha aspettato per piu' di mezz'ora dopo le 23 (orario di chiusura della reception)

• Italy, Female, 25-30
15th Nov 2016
9.4

Ho soggiornato presso l'albergo Giovanna per una sola notte. Cercavo un posto economico e comodo. La camera singola era piccola ma confortevole. Il bagno in comune pulito. Sono stata accolta cordialmente e con disponibilità. La posizione è ottima, 5 minuti o poco più a piedi dalla stazione. Lo consiglio vivamente. Qualità/prezzo ottimo.

• 10.0Atmosphere

• 8.0Value For Money
    • 8.0Location
27th Sep 2016
8.0

Ottimo punto di appoggio perché chi ha esigenze di avere un letto e un bagno da utilizzare

• 8.0Security
    • 6.0Atmosphere

Hostelworld Mobile Apps

Book on the go with the new Hostelworld mobile apps.

Search and book more than 33,000 properties in over 170 countries, from anywhere.

Newsletter Sign Up

Submitting your info

Thank you for signing up to our newsletter!

Sign up for our newsletter to get the best hostel deals and news sent straight to your inbox. You can unsubscribe at any time.