Hostelworld.com
HostelBookers Logo

Group of 15 or more?

Contact our Group Travel team directly for a tailor made solution for your group

Group of 15 or more?

• Staff 10.0
  • Atmosphere 10.0
  • Cleanliness 8.3
  • Facilities 9.0
Retro House Located at Av. Antonio Borges dos Santos n. 30, Armacao-Pantano do Sul, Florianopolis.
Brazil
Florianopolis SC 88066-400 Av. Antonio Borges dos Santos n. 30, Armacao-Pantano do Sul
94% 30
-27.7508101 -48.5096275
    Rooms available

The rating percentage is calculated from customers who booked within the last 12 months. All ratings and reviews are based on the feedback and opinions of the customers who submitted them and do not express the opinions of Hostelworld.com. This way, you get an up-to-the-minute opinion of just how good a hostel really is.
Read our review guidelines

• Show:
  • Sort By:
  • Brazil, All Male Group, 25-30
30th Dec 2016
9.7

Ótima localização, ao lado de um supermercado e em frente à uma farmácia, fica também bem próximo a praia (5 min caminhando), pessoal super atencioso, ambiente agradável e cheio de entretenimento para dias chuvosos (sinuca, pebolin, cartas...), preço justo.. enfim, altamente recomendável...

• 8.0Security
  • Brazil, Female, 31-40
  • 3 reviews
29th Dec 2016
8.9

Sehr freundliches Personal!!!! Schöne Atmosphäre.

• 8.0Value For Money
    • 4.0Cleanliness
  • Brazil, Female, 25-30
28th Dec 2016
9.1

O Hostel Retro House é muito bom, gostei bastante de ter me hospedado no mesmo. Os funcionários são uns queridos, Logan, Katha e Cecí vocês são d+, continuem com essa vibe que vocês têm (os outros funcionários eu não tive tanto contato, mas são pessoas do bem e super prestativos também :) ) Obrigada por terem feito minha estadia ser tão prazerosa. Eu recomendo vocês :) um grande beijo, Aline.

• 8.0Value For Money
    • 8.0Facilities
    • 8.0Cleanliness
27th Dec 2016
8.9

Ótima equipe de manutenção e atendimento

• 8.0Security
    • 8.0Location
    • 6.0Facilities
  • Brazil, Male, 31-40
24th Dec 2016
10.0

Ambiente tranquilo, quartos espaçosos com cama confortável, cozinha equipada, bom espaço externo com sinuca, pinbal, piscina, etc., perto da praia, supermercado... e o Logan é bem de boa.

• Brazil, Male, 25-30
16th Dec 2016
9.7

Para ficar no SUL da ilha e curti a natureza (trilhas, praias e esportes como surf) é perfeito, bem localizado, com varias trilhas ao redor eu recomento :)

• 8.0Cleanliness

Hostelworld Mobile Apps

Book on the go with the new Hostelworld mobile apps.

Search and book more than 33,000 properties in over 170 countries, from anywhere.

Newsletter Sign Up

Submitting your info

Thank you for signing up to our newsletter!

Sign up for our newsletter to get the best hostel deals and news sent straight to your inbox. You can unsubscribe at any time.