Hostelworld.com
HostelBookers Logo

Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Reviews: Anonymous

• France, Female, 25-30
PILOT Design Hostel & Bar, Porto, Portugal
9.7
21st May 2016

Cette auberge est très bien située, elle est centrale et permet facilement de joindre les attractions principaux de Porto. Les membres de l'équipe sont sympathiques et l'ambiance est très agréable. Je vous conseille chaudement le "pub crawl", on passe un très bon moment. Le rapport qualité/prix est très bon.

View Property Reply

Hey! Merci pour les mots aimables sur notre auberge, les commodités et le personnel sympathique. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez aimé notre propriété, et nous avons apprécié votre visite chez nous Nous sommes heureux d'apprendre que vous apprécié nos installations et a eu la chance d'aller sur la visite à pied et pub crawl! Merci pour votre suggestion! Nous espérons vous accueillir bientôt! Obrigada! PILOT Crew

• 10.0Location
  • France, Female, 25-30
Hostel TO, Turin, Italy
8.3
8th May 2013

Shame there is no kitchen.

• 8.0Location
  • France, Female, 18-24
Living Mad Hostel, Madrid, Spain
9.1
19th Feb 2012

Excellent location and friendly staff. I had a nice stay in this hostel. Only disavantage only one outlet in the room.

• 10.0Location
    • 8.0Facilities
    • 10.0Staff
    • 10.0Atmosphere
    • 8.0Cleanliness

Hostelworld Mobile Apps

Book on the go with the new Hostelworld mobile apps.

Search and book more than 33,000 properties in over 170 countries, from anywhere.

Newsletter Sign Up

Submitting your info

Thank you for signing up to our newsletter!

Sign up for our monthly Newsletter to get the best hostel deals and news sent straight your inbox. You can unsubscribe at any time.