Reviews: jadbouchouka3341

Location: Morocco, Gender: Male, Age: 27

Smart Hyde Park Inn Hostel

London, England
26%

I will never come back to this tiny hostel. I prefer to add 10£ for being in another hostel or hotel than coming back there

• 30th Jan 2016
  • Male, 25-30

Owner Comment (Hide)
Hi! Thanks for taking the time to leave us a review! Please give us more details at hpi.manager@smartbackpackers.com. We are sorry you didn't enjoy your stay, but we hope we can welcome you again to make up for it! Best regards and happy travels, Smart Hostels Team

Hostel Smith

Nice, France
34%

Staff not cool ! Dorms not clean, seems like a jail.

• 12th Oct 2015

• 3rd Oct 2015

Frankfurt Hostel

Frankfurt, Germany
60%

I hoped that the staff is cool, smiling and helpful. But it wasn't.

Stayokay Amsterdam Zeeburg

Amsterdam, Netherlands
74%

No customer comment

• 17th Oct 2014

eHostel

Rio de Janeiro, Brazil
43%

Petit-déj agréable, bon emplacement, mais trop trop de monde, peu de places que ça soit dans le hall, dans la chambre pour déposer les sacs, état sanitaire médiocre, bordel partout, climatisation très très froide. Mauvaise gestion entre le personnel, il nous est arrivé qu'on nous a filé une place, après y a eu un changement de personnel, qui ont donné notre à place à d'autres, faute de ne pas déposer un sac sur le lit. Des fois la file pour les toilettes. Gens fument à l'intérieur dans le hall.

• 6th Mar 2014
  • Couple, 25-30

Purple House Hostel

Sao Paulo, Brazil
83%

Nous avons bien aimé l'auberge. On le recommande. Néanmoins certains dérangements ont eu lieu, comme le personnel qui partageait la même chambre que nous pendant la nuit, et du au ronflement de celui ci, ça nous a empêché de dormir tranquillement. J'ai dû terminer mon sommeil dans le hall de l'auberge.Le petit-déj était très limite, pas assez et pas beaucoup le choix.Mais à part ça, on a passé des agréables jours, bien propre, bien décoré, et on a eu la chance d'être presque les seuls occupants

• 2nd Mar 2014
  • Couple, 25-30

Owner Comment (Hide)
Thank you for all comments! We are always trying to improve. Hope to have you here with us again!