Reviews: Anonymous

Hotel Brivio

Milan, Italy
94%

Väldigt trevligt, familjeägt hotell i ett lugnt område. Rent och fräscht och mycket trevlig och tillmötesgående personal. Hotellet ligger utanför dem centrala delarna. Men med metrostationen 2 minuters promenad bort och som tar dig in till centrala Milano på några minuter så är detta inga problem! Helhetsintrycket på detta hotell är mycket bra och prisvärt!

• 12th Jul 2014

London connection LDN

Marseille, France
43%

Kan man undvika detta ställe bör man definitivt göra det! Detta är en vanlig lägenhet där ägaren ställt in våningssängar i dem olika rummen. Sängarna är i undermåligt skick, smutsiga sängkläder. Det är smutsigt i dem allmänna utrymmena, det blir väldigt lätt stopp toaletten (även med bara en pappersbit). Spis fanns men den fick inte användas av ägaren. 3 euro för 1 dags wifi, 5 euro för 3 dagars användning av wifi, 8 euro för en tvätt i tvättmaskinen. Detta rekommenderar vi inte!!

• 10th Jul 2014

Hostel Slotania

Amsterdam, Netherlands
69%

Hotell i utkanten av staden. Med spårvagnen kommer man in till den centrala på 10-15 min. Byggnaden skulle inte skada av lite renovering och personalen skulle nog inte må dåligt av le lite oftare. Rummet vi bodde i var helt okej. 8-bäddsal med delad toalett och dusch på rummet. Rena och sköna sängar och dusch/toalett var helt okej. Tyvärr gjorde läget, personalens bemötande och priset att det kändes inte speciellt prisvärt!

• 4th Jul 2014