Hostelworld.com
HostelBookers Logo

Group of 15 or more?

Contact our Group Travel team directly for a tailor made solution for your group

Group of 15 or more?

• Staff 2.7
  • Atmosphere 3.3
  • Cleanliness 4.0
  • Facilities 5.3
B&B Villino Lucia Located at Via dei Villini 70, , Cagliari.
Italy
Cagliari 09100 Via dei Villini 70
46% 157
39.2011420 9.1604000
    Rooms available

The rating percentage is calculated from customers who booked within the last 12 months. All ratings and reviews are based on the feedback and opinions of the customers who submitted them and do not express the opinions of Hostelworld.com. This way, you get an up-to-the-minute opinion of just how good a hostel really is.
Read our review guidelines

• Show:
  • Sort By:
  • Switzerland, Female, 25-30
4th Aug 2016
6.3

super lage. mussten jedoch die ersten zwei nächte in ein anderes b&b, da sie überbucht waren. sehr nervig!! diese situation war sowohl beim ersten besuch, wie beim zweiten so! das andere b&b war 1km vom strand entfernt, sodass wir mit dem bus fahren mussten. angeblich darf sie, dich innerhalb von 5km in einem anderen b&b unterbringen.

• 8.0Value For Money
    • 6.0Cleanliness
  • Spain, Female, 41+
7th Jul 2016
4.6

Hola, lo único bueno de este hostal, su ubicación, por eso lo elegí. Nada mas llegar, no tenían habitaciones por un problema de última hora con el agua o una fuga, y nos realojaron en otro lugar mucho mas lejos de la playa, a 1,5 km. Casualidades,nos enteramos que no era la primera vez que lo hacían; había gente alojada en el hostal, sin ningún problema con el agua o fuga!! Creo que otros clientes pagaron más o decidieron quedarse más tiempo y les dieron nuestra habitación. Así de simple.

• 4.0Value For Money
    • 4.0Cleanliness
  • Italy, Couple, 25-30
23rd Jun 2016
2.9

avevamo prenotato da questo sito 5 notti alla "modica" cifra di 295€ dal 23-28/6 pensando di aver trovato un giusto compromesso tra comodità (vista la posizione) e comfort (viste le foto) ma arrivati lì scopriamo che non è un b&b ma è una bettola. Le foto presenti sul sito saranno di 10 anni fa, ora è fatiscente, disordinato, sporco per non parlare di mosche e scarafaggi che svolazzavano in stanza. Questa è stata la goccia che ha fatto traboccare il vaso, 2 notti e abbiamo lasciato la stanza.

• 2.0Value For Money
    • 2.0Security
    • 8.0Location
    • 2.0Facilities
    • 2.0Staff
    • 2.0Atmosphere
    • 2.0Cleanliness
View Property Reply

Cari Ospiti, Definire una struttura che su booking.com ha un voto di 8.4 come una betola mi sembra esagerato. Anzi, lo trovo piuttosto offensivo. Le formiche volanti che hanno invaso il nostro giardino non è un disagio creato dalla nostra non curanza, ma dal fatto che madre natura ha creato anche gli insetti. Le foto del nostro sito sono state aggiornate prima di questa estate. In ogni modo, anche se la vostra recensione ci ha creato dei disagi, siamo sempre pronti a dare il nostro meglio. Buona fortuna

Hostelworld Mobile Apps

Book on the go with the new Hostelworld mobile apps.

Search and book more than 33,000 properties in over 170 countries, from anywhere.

Newsletter Sign Up

Submitting your info

Thank you for signing up to our newsletter!

Sign up for our monthly Newsletter to get the best hostel deals and news sent straight your inbox. You can unsubscribe at any time.