28 początkujących podróżniczych Instagrammerów, których musisz śledzić

Language Specific Image

Wszyscy znamy to uczucie – przewijanie podróżniczego konta na Instagramie, po prostu zielone z zazdrości i niebieskie z pragnienia wędrówki. Nic nie przebije tego uczucia zanurzenia się w oszałamiających zdjęciach z podróży, więc wyszukaliśmy 28 NAJLEPSZYCH i nadchodzących podróżniczych kont na Instagramie, które musisz śledzić teraz – jak – PRAWIE TERAZ.

Wszyscy ci Instagramerzy mają około 50 tysięcy lub mniej obserwujących, a ich zdjęcia są po prostu WOW. Niezależnie od tego, czy szukasz plaż i krystalicznie czystych wód, czy też surowych krajobrazów i kempingów, z góry przepraszamy za tęsknotę, która niezmiennie się pojawi… Zapoznaj się z naszymi 28 ulubionymi Instagrammerami podróżniczymi, których musisz śledzić.

1. girlgoneabroad

Travel Instagram - girlgoneabroad

Lauren koncentruje się na samotnych podróżach kobiet – była WSZĘDZIE i ma zdjęcia, aby to udowodnić!

Obserwujących: 8.5k

Ulubione wspomnienie z podróży: Niedawno podróżowałam solo po Peru i wybrałam się na jednodniową wycieczkę z Cusco do Rainbow Mountain. Byłem bardzo zdenerwowany wysokogórską wędrówką, kończącą się na wysokości nieco ponad 17 000 stóp, ale udało mi się to zrobić pieszo, zamiast wziąć konie, które oferują po drodze. Było to wymagające, satysfakcjonujące, a widoki na Rainbow Mountain były absolutnie oszałamiające.

Ulubiony cel podróży: Nie mogę wybrać tylko jednego kraju, ale absolutnie uwielbiam Azję Południowo-Wschodnią. Tajlandia ma szczególne miejsce w moim sercu, ponieważ mieszkałam tam przez 2 lata, a kraje takie jak Filipiny, Wietnam i Kambodża są po prostu niesamowite (i tanie!).

2. lovelyforliving

Travel Instagram - lovelyforliving

Yvonne, 28 lat, z Niemiec, właśnie wróciła z podróży dookoła świata – jej zdjęcia z Nowej Zelandii są szczególnie inspirujące!

Obserwujących: 3k

Ulubione wspomnienie z podróży: Uświadomienie sobie, że pokonanie własnych lęków to najlepszy moment w życiu. Wskoczenie do morza, aby popływać z rekinem wielorybim, wyskoczenie z samolotu lub wędrówka po górach przez trzy dni – bezcenne.

Ulubione miejsce docelowe: Odkąd byłam na wymianie, co sprawiło, że kraj ten stał się częścią mnie, zawsze będzie to Nowa Zelandia. Otwarci, przyjaźni ludzie, zapierające dech w piersiach krajobrazy i niezliczone wspomnienia.

3. jetsetchristina

Travel Instagram - jetsetchristina

Luksusowa blogerka podróżnicza Christina odwiedziła 55 krajów. Pomyśl o opalonej skórze, plażach i krystalicznie czystej wodzie – będziesz chciał jak najszybciej zarezerwować wycieczkę do raju.

Obserwujących: 31k

Ulubione wspomnienie z podróży: Gdybym mógł połączyć kilka moich ulubionych wspomnień z podróży w jeden idealny dzień, byłoby to budzenie się na nadmorskim śniadaniu na klifach Bali, nurkowanie z rurką w Brazylii, spacery z lwami na Mauritiusie, wędrówki po Cinque Terre we Włoszech, wygrzewanie się na słońcu w Saint Tropez, popijanie środków przeciwbólowych w barze Soggy Dollar na Wyspach Brytyjskich, kolacja w wieży Eiffla i całonocne tańce na wyspach Gili.

Ulubiony cel podróży: Kapsztad i Włochy. Kapsztad w Republice Południowej Afryki mnie zachwycił. Ma wszystko. Tętniącą życiem kulturę afrykańską, brytyjską i holenderską, majestatyczne krajobrazy na skraju Oceanu Atlantyckiego i Indyjskiego, dziką przyrodę jak w żadnym innym miejscu na świecie, niewiarygodne plaże (niektóre z pingwinami wędrującymi po okolicy) i niesamowity kraj winiarski. Włochy to czysta magia. Nie ma wątpliwości, dlaczego jest to najpopularniejszy kierunek turystyczny na świecie. Włochy są tak doskonałe, że nawet nie czują się prawdziwe. Spacerując po Wenecji można poczuć się jak we śnie. Pływając łodzią po jeziorze Como czujesz się, jakbyś zamienił się życiem z George’em Clooneyem. Skacząc ze skał na wybrzeżu Amalfi, czujesz się, jakbyś zanurzał się w najlepszy dzień swojego życia. Słuchając akordeonów grających “that’s amore”, czujesz się, jakbyś grał w starym hollywoodzkim romansie. Spacerując ulicami Watykanu czujesz się jak w renesansowym obrazie. A picie wina w Toskanii przypomina trochę zakochanie.

4. heartmybackpack

Travel Instagram - heartmybackpack

Silvia wybrała Norwegię jako swój kraj po podróżach po świecie i koncentruje się na samotnych podróżach kobiet, z pięknymi tematycznymi kanałami od zaśnieżonych gór po kolorowe miasta i plaże.

Obserwujących: 52.3k

Ulubione wspomnienie z podróży: Uwielbiałam podróżować autostopem wzdłuż Pamir Highway w Tadżykistanie. Krajobraz jest oszałamiający, a ludzie są po prostu bardzo mili. Pewnego dnia wraz z przyjaciółmi złapaliśmy kierowcę ciężarówki, który wiózł nas przez około 10 godzin, zatrzymując się w każdej wiosce, przez którą przejeżdżaliśmy, aby kupić lokalne przysmaki, takie jak gruszki i torby gotowanego mięsa.

Ulubione miejsce: Ciężko wybrać! Zakochałem się w większości krajów, przez które podróżowałem, ale myślę, że Norwegia zawsze będzie zajmować pierwsze miejsce w moim sercu, ponieważ jest to miejsce, które postanowiłem nazwać moim domem. Ale kocham też Azję Środkową, Kaukaz, Iran i Syberię.

5. saltyluxe

Travel Instagram - saltyluxe

Sarah koncentruje się na przygodach i samotnych podróżach kobiet – myśl o miękkich filtrach, palmach i mnóstwie wędrówek.

Obserwujący: 37.6k

Ulubione wspomnienie z podróży: Podróż po kalifornijskim wybrzeżu naszym zabytkowym vanem Kombi. Byliśmy w drodze przez 6 tygodni, poznaliśmy najbardziej niesamowitych ludzi i doświadczyliśmy scenerii, które nas powaliły, takich jak Park Narodowy Drzewa Jozuego, Big Sur, Yosemite i surferskie wybrzeże San Diego! Wciąż śmiejemy się z czasu spędzonego w naszym niezawodnym vanie, spania przed rezydencjami ludzi w Malibu, awarii mechanicznych na pustyni i braku prysznica przez tydzień. Dla mnie to jest prawdziwa podróż, bogata we wspomnienia i dobre wibracje, które można pielęgnować na zawsze!

Ulubione miejsce: Belize (bez wątpienia najlepsze miejsce, w jakim kiedykolwiek byłem!) Mógłbym o tym mówić bez końca!

6. thisbatteredsuitcase

Travel Instagram - thisbatteredsuitcase

Kanadyjka Brenna odwiedziła 93 kraje – koncentruje się na samotnych podróżach kobiet w jasnych, odważnych kolorach i nieskończonej różnorodności miejsc – nigdy nie będziesz się nudzić przewijając jej kanał.

Obserwujący: 15.3k

Ulubione wspomnienie z podróży: W ciągu 11 lat podróżowania miałem ogromne szczęście, że udało mi się stworzyć kilka niesamowitych wspomnień, ale jedno z moich ulubionych jest również jednym z moich ostatnich. Chociaż przez większość czasu podróżuję samotnie, ostatnio przez sześć tygodni podróżowałem po Afryce Wschodniej z moją mamą. Odwiedzenie tej części świata było moim podróżniczym marzeniem numer jeden odkąd byłam małą dziewczynką i miałyśmy szczęście zobaczyć lwy, gepardy, nosorożce, żyrafy, lamparty i wiele więcej. Nigdy nie zapomnę uczucia bycia otoczoną przez setki słoni pasących się w Parku Narodowym Tarangire w Tanzanii, zwłaszcza z moją mamą u boku. Był to jeden z najbardziej wyjątkowych momentów w moim dotychczasowym życiu.

Ulubione miejsce docelowe: Wybranie jednego ulubionego miejsca zawsze będzie trudnym zadaniem, ale fakt, że ciągle chcę wracać do Włoch musi coś znaczyć. Byłam tam już kilkanaście razy i nigdy nie brakuje mi miejsc, do których chciałabym pojechać, rzeczy, które chciałabym zrobić i jedzenia, które chciałabym zjeść! Uwielbiam różnorodność geograficzną tego kraju – od gór, przez miasta, aż po morze – a także głęboko zakorzenioną historię i kulturę. Co więcej, zawsze świetnie bawię się z ludźmi, których tam spotykam. I naprawdę, każdy kraj, w którym akceptowalne (a może oczekiwane) jest jedzenie makaronu i picie wina przez cały dzień, zawsze będzie na szczycie.

7. earthexpedition

Travel Instagram - earthexpedition

Owen jest miłośnikiem przygód i przyrody – jego konto jest pełne gór i wędrówek i sprawi, że będziesz chciał wyjść na łono natury.

Obserwujący: 10.2k

Ulubione wspomnienie z podróży: Spędzenie popołudnia wspinając się na lodowiec powyżej Annapurna Base Camp w Nepalu i nasłuchiwanie lawin w okolicy.

Ulubiony cel podróży: Żeglowanie po Cayes w Belize, łowienie świeżych homarów i biwakowanie na małej prywatnej wyspie.

8. wearekingit

Travel Instagram - wearekingingit

Craig i Aimee to urocza para vlogerów, która bawi się nietypowymi perspektywami i ujęciami… Insta niebo!

Obserwujący: 7.5k

Ulubione wspomnienie z podróży: Pływanie z rekinami wielorybimi na Filipinach – zapierało dech w piersiach, było przerażające i był to najbardziej ekscytujący czas z naszych dotychczasowych podróży.

Ulubione miejsce docelowe: Zdecydowanie Islandia, nie można jej porównać do żadnego innego miejsca na ziemi, ma wodospady, gejzery, góry, jeziora i wieloryby!

9. explorista

Travel Instagram - explorista

Milou mówi, że “boi się wszystkiego, ale nie pozwala, by ją to powstrzymało”. Prezentuje wspaniałe ujęcia miast, które sprawiają, że podróże wydają się możliwe bliżej domu.

Obserwujących: 5.9k

Ulubione wspomnienie z podróży: Jednym z moich ulubionych wspomnień z podróży było to, gdy zaskoczyłem moich rodziców, pojawiając się w Kalifornii. Byli w Stanach Zjednoczonych na dwutygodniowej wycieczce i wybierali się do Kalifornii, aby spotkać się z mieszkającą tam rodziną. Nie wiedzieli, że zarezerwowałem lot, wsiadłem do pociągu, podróżowałem przez ponad 24 godziny i czekałem za ścianą w kuchni, by ich zaskoczyć, gdy się pojawią. Wciąż się uśmiecham, gdy myślę o wyrazie twarzy mojego ojca, gdy stuknąłem go w ramię, a on się odwrócił.

Ulubione miejsce: Londyn! Miałam szczęście mieszkać tam przez siedem miesięcy i ciągle tam wracam. Wezmę każdą wymówkę! To miejsce na świecie, w którym czuję się jak w domu. Londyn ma wszystko, czego można zapragnąć, niezależnie od tego, czy masz ochotę na imprezę, świetne jedzenie czy wizytę w światowej klasy muzeach… to wszystko tam jest. A atmosfera jest tak żywa i akceptująca, że bardzo łatwo było mi się wtopić. Naprawdę mam nadzieję, że w przyszłości spędzę tam jeszcze trochę czasu.

10. the_globbers

Travel Instagram - the_globbers

Kanał pary podróżników Luca i Ale jest wypełniony wspaniałymi filtrami w niektórych z najbardziej oszałamiających miejsc na świecie, a wszystko to nakręcone fantastycznym aparatem.

Obserwujący: 30.1k

Ulubione wspomnienie z podróży: Wspinaczka na Poem Mountain, aby zobaczyć zatokę Halong ze szczytu. Jedna z najbardziej ekscytujących przygód podczas naszej 7-miesięcznej podróży po SEA.

Ulubiony cel podróży: Bali. Coś w tym miejscu daje nam poczucie wielkiego spokoju, wolności i pogody ducha, które bardzo trudno znaleźć w krajach zachodnich. Dlatego właśnie wybraliśmy Bali jako nasz dom.

11. florabaker

Travel Instagram - florabaker

Brytyjska pisarka i podróżniczka Flora odkrywa samotne podróże kobiet i podróże poza utartymi szlakami, w tym wizytę w Syrii.

Obserwujących: 11.4k

Ulubione wspomnienie z podróży: Trudno to określić, ponieważ zmienia się z każdym miejscem! Ale ostatnio ulubionym wspomnieniem był spacer po Longyearbyen (na Svalbardzie, w arktycznej Norwegii) zeszłego lata. Było już po północy, ale słońce wciąż świeciło jasno: szedłem środkiem pustej głównej drogi, uważając na nieuczciwe niedźwiedzie polarne i nagle nie mogłem uwierzyć, jakie mam szczęście, że jestem w tak niedostępnym i surrealistycznym miejscu. To uczucie szczęścia i “słuszności” jest zdecydowanie wspomnieniem, którego warto się trzymać.

Ulubione miejsce: Musi być Kolumbia. To taki piękny i różnorodny kraj, ale najlepsze dla mnie jest to, jak hojni i przyjaźni są ludzie – po mojej pierwszej wizycie nawiązałem tak bliskie przyjaźnie z Kolumbijczykami, że wróciłem tam co najmniej trzy razy w ciągu następnego roku!

12. koleha
Travel Instagram - koleha

Koby jest fotografem, więc zgodnie z oczekiwaniami jej zdjęcia są NIESAMOWITE. Nie będziemy kłamać, zazdrość jest silna!

Obserwujący: 53.7k

Ulubione wspomnienie z podróży: Oczekiwanie na darmowe miski guacamole, salsy i chipsów kukurydzianych za każdym razem, gdy siadasz do jedzenia w Meksyku! Czy to tylko ja, czy jedzenie jest jedną z najlepszych części podróżowania?

Ulubiony cel podróży: Kuba była punktem kulminacyjnym, takie wyzwanie i doświadczenie kulturowe, zwłaszcza że nie miałem lekcji hiszpańskiego! Mając wiele atrakcji turystycznych i scen tylko dla siebie, z tak piękną różnorodnością wsi, plaży i miasta! Plus, kto nie kocha różowego kabrioletu?!

13. pausethemoment

Travel Instagram - pausethemoment

Ryan prezentuje piękne, jasne zdjęcia z plaży, idealne na deszczowe popołudnie, kiedy chcesz być gdzieś w balsamicznym miejscu.

Obserwujących: 27 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Każdego roku biorę udział w rejsie po greckich wyspach z firmą Sun Fun You i pływamy po mniej znanych greckich wyspach na wschodzie na zbudowanym na zamówienie tureckim gulecie. Od 2015 roku jest to najważniejszy punkt mojego roku.

Ulubione miejsce docelowe: Meksyk (nazywam go moją bazą domową i po prostu nie mogę się nim nacieszyć).

14. offthepath

Travel Instagram - offthepath

We are IN LOVE – przygodowy podróżnik Sebastian wraz ze swoją dziewczyną pokazuje oszałamiającą przyrodę i miasta, które sprawiają, że przewijanie jest uzależniające.

Obserwujący: 32.5k

Ulubione wspomnienie z podróży: 2-dniowy spływ kajakowy rzeką Athabasca w Albercie i biwakowanie na bezludnej wyspie, słysząc w oddali niedźwiedzie i wilki. To była szalona przygoda!

Ulubiony cel podróży: RPA – tak wiele do zobaczenia, niedrogie i piękne.

15. tourist2townie

Travel Instagram - tourist2townie

Gareth lubi podróżować powoli i dogłębnie, aby zrozumieć ludzi i kulturę danego kraju – to zdecydowanie odzwierciedla się w jego oszałamiających zdjęciach.

Obserwujących: 26,5 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Mieszkałem w Brazylii przez rok około 2014 roku, a moim głównym celem było znalezienie pracy podczas Mistrzostw Świata. Krótko mówiąc, udało mi się dołączyć do australijskiej firmy turystycznej, kręcąc codzienne filmy przez 21 dni podczas turnieju i byłem w stanie uczestniczyć w pięciu meczach Pucharu Świata. To było spełnienie marzeń.

Ulubione miejsce: Choć mam to świeżo w pamięci, moja ostatnia przygoda z “Travel Deeper” w Japonii była tak samo otwierająca oczy, jak i zmieniająca życie. Kultura, jedzenie, intrygi – Japonia to raj dla odkrywców.

16. everysteph

Travel Instagram - everysteph

Włoszka Stefania lubi ekologiczne, odpowiedzialne i modne podróże i znajduje piękno w każdym miejscu, czy to w małej uliczce, czy w kawiarni.

Obserwujących: 21,2 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Tak trudno wybrać! Moje ostatnie ulubione to lot w góry w Nepalu i przelot nad Mount Everest. Poczułem gęsią skórkę i poczułem się taki mały w obliczu wspaniałości natury.

Ulubione miejsce: Tajlandia – ludzie są tacy przyjaźni, nieturystyczne wyspy wciąż idylliczne, a ja czuję się tam jak w domu!

17. adventuresofsophh

Travel Instagram - adventuresofsophh

Sophie ma jedną z niewielu obserwujących na naszej liście, ale jest jedną z naszych ulubionych. Nie można się powstrzymać od “polubienia” wszystkich jej zdjęć – każde zdjęcie jest po prostu wspaniałe i sprawia, że myślisz “MUSZĘ tam być”.

Obserwujących: 2,2 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Wróciłbym do pierwszej samotnej podróży do Tajlandii w 2014 roku, kiedy miałem 19 lat. Właśnie przybyłem do Bangkoku po długim locie pełnym turbulencji i planowałem złapać pociąg prosto do Chiang Mai. Po dotarciu na stację kolejową w Bangkoku o 23:00, powiedziano mi, że nie ma już biletów na następny pociąg, przez co utknąłem sam, zupełnie nie mając pojęcia w środku nocy w obcym miejscu. Zdecydowałem się złapać taksówkę do Bangkoku, gdzie spędziłem następną godzinę chodząc po ulicach z plecakiem, próbując znaleźć wolne łóżko. O pierwszej w nocy znalazłem hostel, w którym spędziłem tę noc w całkowitym oszołomieniu tym, co się właśnie wydarzyło. Chociaż było to jedno z najstraszniejszych wspomnień, jakie miałem z podróży, był to moment, w którym zdałem sobie sprawę, jak bardzo jestem zdolny do osiągania rzeczy na własną rękę, a to uczucie jest czymś, czego nie da się pokonać.

Ulubione miejsce: Słowenia uchwyciła wszystkie moje zmysły i zdecydowanie wypełniła lukę w moim sercu. Od przepięknej scenerii po przyjazne twarze, nie było czasu spędzonego w Słowenii, w którym szukałem więcej lub byłem niezadowolony z moich decyzji. Podobało mi się również to, że brakowało tam turystów, zwłaszcza w porównaniu z okolicznymi krajami śródziemnomorskimi.

18. oneworldjustgo

Travel Instagram - oneworldjustgo

WOW to wszystko, co możemy powiedzieć – Tanya sprawia, że podróżowanie wygląda tak efektownie i pięknie, jak to tylko możliwe – najlepszy odpustowy Instagram.

Obserwujący: 36.2k

Ulubione wspomnienie z podróży: Spacer po Wielkim Kanionie o wschodzie słońca i bycie tam jedynymi osobami.

Ulubiony cel podróży: Włochy!

19. aga_amatteroftaste

Travel Instagram - aga_amatteroftaste

Aga odchodzi od tradycyjnych zdjęć na Insta i zamiast tego skupia się na jedzeniu, zwierzętach i unikalnych perspektywach – idealne, jeśli masz dość klasycznych zdjęć z plaży.

Obserwujących: 5k

Ulubione wspomnienie z podróży: Bycie zaproszonym przez rybaków ze Sri Lanki (byliśmy na spacerze po plaży i było to bardzo spontaniczne), aby pomóc im wyciągnąć gigantyczną sieć na ryby z oceanu. To niezwykle ciężka praca, która trwa około godziny i wymaga wioski (dosłownie!). Dowiedzenie się, że robią to 3 razy dziennie, było bardzo pokorne.

Ulubione miejsce: Zdecydowanie Japonia – uwielbiam tam wszystko, od ludzi i jedzenia po kulturę, obszary wiejskie i duże miasta.

20. christianlongnecker

Travel Instagram - christianlongnecker

Ujęcia Christiana są naprawdę epickie – pełne przygód, zapierające dech w piersiach i malownicze jednocześnie.

Obserwujący: 15.9k

Ulubione wspomnienie z podróży: 18-dniowa podróż z Nowego Jorku do La. Najlepszym wspomnieniem z tej podróży było nierealne i surrealistyczne uczucie bombardowania tego wzgórza w monument valley na mojej deskorolce Penny podczas jednego z najpiękniejszych zachodów słońca, jakie kiedykolwiek widziałem. Byłem tam ja i trzy inne osoby i na szczęście mieliśmy całe miejsce dla siebie.

Ulubione miejsce: Najbardziej ulubionym miejscem jest Kauai na Hawajach – jeden z najpiękniejszych krajobrazów, jakie kiedykolwiek widziałem, moim zdaniem lepszy niż Bali, Aus, Europa i Ameryka Północna. Absolutnie oszałamiające wybrzeże NaPali!

21.alongdustyroads

Travel Instagram - alongdustyroads

Brytyjczycy Andrew i Emily to para podróżników, których zdjęcia odkrywają kulturę każdego kraju i nowe sposoby postrzegania rzeczy, z dużą różnorodnością, która zadowoli każdego podróżnika.

Obserwujących: 24,1 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Podróżowaliśmy po Ameryce Łacińskiej przez dwa lata i tylko z tej podróży mamy wspomnienia na całe życie! Najfajniejszą częścią jest próba stworzenia nowego ulubionego wspomnienia ze wszystkich przygód, które dopiero się wydarzą.

Ulubione miejsce docelowe: Meksyk kontra Kolumbia. Jeśli jedzenie ma być decydujące, to Meksyk wygrywa.

22. wewanderasia

Travel Instagram - wewanderasia

Hugo i Noemie z Kanady i Holandii prezentują doskonałe zdjęcia, które odzwierciedlają prawdziwe piękno tego świata, wykorzystując różne kąty i obiekty, aby naprawdę opowiedzieć historię.

Obserwujących: 21,2 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Nie mamy jednego ulubionego wspomnienia z podróży, ponieważ widzieliśmy tak wiele niesamowitych rzeczy, dla nas uczucie bycia razem na skuterze gdzieś na krańcu świata jest naprawdę naszym ulubionym wspomnieniem – wciąż i wciąż – ponieważ sprawia, że czujemy się bardziej wolni niż cokolwiek innego na tym świecie

Ulubione miejsce podróży: Sri Lanka

23. sophiepiearcey

Travel Instagram - sophiepiearcey

Urodzona w Wielkiej Brytanii Sophie mieszka obecnie w Nowej Zelandii i dosłownie nie będziesz w stanie przestać lubić każdego z jej zdjęć – jej miłość do Nowej Zelandii jest oczywista, a zdjęcia, które ma do pokazania, są czymś innym.

Liczbaobserwujących: 2,3 tys

Ulubione wspomnienie z podróży: Wędrówka na Adam’s Peak na Sri Lance o wschodzie słońca.

Ulubiony cel podróży: Park Narodowy Mount Cook w Nowej Zelandii.

24. lisawikander

Travel Instagram - lisawikander

Żywe ujęcia szwedzkiej Lisy w stylu Go Pro tętnią życiem – niektóre z jej zdjęć sprawią, że zaniemówisz!

Obserwujący: 7.6k

Ulubione wspomnienie z podróży: Oglądanie wschodu słońca nad gwatemalską dżunglą ze szczytu świątyni Majów w Tikal.

Ulubiony cel podróży: Trudno powiedzieć. Ale Australia zawsze będzie moją ulubioną!

25. mattwildmedia

Travel Instagram - mattwildmedia

Ogromna różnorodność dużych, rozległych krajobrazów z drona Matta z Wielkiej Brytanii sprawi, że świat poczuje się ogromny i sprawi, że będziesz chciał go jak najszybciej odkryć!

Obserwujący: 5.4k

Ulubione miejsce docelowe: Singapur

Ulubione wspomnienie z podróży: Spędzenie miesiąca na Vanuatu, na południowym Pacyfiku. Od doskonałych raf po nietkniętą dżunglę. Pływanie w krystalicznie czystych, błękitnych lagunach, doświadczanie lokalnych ceremonii kava, nurkowanie na lądzie i wulkany.

26. thesweetwanderlust

Travel Instagram - thesweetwanderlust

Brittany łączy podróże i desery, tworząc piękne, kolorowe ujęcia – to konto sprawi, że będziesz przepełniony żądzą wędrówki (i głodem).

Obserwujących: 13.2k

Ulubione wspomnienie z podróży: W sierpniu 2015 roku rzuciłem karierę w marketingu, sprzedałem wszystko, co posiadałem, i opuściłem Teksas lotem w jedną stronę do Hiszpanii. Miesiąc później byłem wolontariuszem w winnicy w Toskanii, mieszkałem w willi, jadłem prawdziwe włoskie jedzenie i piłem włoskie wino z winnicy. Doświadczenie pracy z moimi rękami i wejście w nową rolę, choćby tylko na 2 tygodnie, było niesamowitym i zmieniającym życie doświadczeniem.

Ulubione miejsce: Wybranie ulubionego miejsca jest niemożliwe, ale uwielbiałem 7 miesięcy, które spędziłem w Nowej Zelandii skacząc na bungy, uprawiając helihiking, pływając z delfinami i ciesząc się wspaniałą scenerią!

27. twins_that_travel

Travel Instagram - twins_that_travel

Brytyjskie bliźniaczki Claire i Laura prezentują najbardziej przytulne zdjęcia, a także oszałamiające krajobrazy – dzięki nim poczujesz, że nie musisz podróżować przez pół świata, aby zobaczyć piękne miejsca.

Obserwujący: 56.8k

Ulubione wspomnienie z podróży: Poszukiwanie wróżek na wyspie Skye wśród różowych i fioletowych wodospadów.

Ulubiony cel podróży: Chociaż jesteśmy identycznymi bliźniaczkami, nasze gusta są bardzo różne, jeśli chodzi o podróże. Ulubione kraje Laury to Szwecja i Norwegia ze względu na krajobrazy, góry i przytulne wieczory. Ulubione kraje Claire to Hiszpania i Włochy ze względu na tętniące życiem miasta, nocne światło i ciepłe wieczory.

28. globetrottergirls

Travel Instagram - globetrottergirls

Fascynujące, szorstkie ujęcia Dani nie są idealne, ale to właśnie czyni je tak dobrymi – daje prawdziwy wgląd w kulturę każdego miejsca, które odwiedza.

Obserwujących: 20,8 tys

Moje ulubione wspomnienie z podróży: Moje ulubione wspomnienie z podróży? Trudno wybrać tylko jedno po 7,5 roku podróżowania w pełnym wymiarze godzin, ale jedną z podróży, która się wyróżnia, jest moja podróż na Kubę na początku tego roku. Kraj jest fascynujący, niektóre miasta sprawiają wrażenie, jakby utknęły w zakrzywieniu czasu i choć początkowo frustrujący był brak dostępu do Internetu ze względu na to, jak bardzo jest on ograniczony przez rząd, ostatecznie zaakceptowałem mimowolny cyfrowy detoks, ponieważ pozwoliło mi to być bardziej obecnym podczas podróży, chłonąć wszystko, zamiast marnować czas na Facebooku lub próbując zrobić idealne zdjęcie na Instagramie. To, co pokochałam na Kubie, to przyjaźni ludzie, kolorowe miasta, życie toczące się na ulicach zamiast za zamkniętymi drzwiami i oknami oraz prostota tamtejszego życia. Plaże były boskie, a krajobrazy spektakularne – gorąco polecam wizytę na Kubie.

Ulubione miejsce: Zawsze mówię, że mam kilka ulubionych miejsc – w tym Włochy, Gwatemalę i Kambodżę – ale jednym krajem, do którego ciągle wracam, jest Meksyk, więc myślę, że to moje miejsce nr 1! Uwielbiam dziewicze plaże na karaibskim wybrzeżu, hiszpańsko-kolonialne miasta, różnorodne krajobrazy, od pustyni na północy po dżungle na południu, z mnóstwem gór i wulkanów pomiędzy, kocham ludzi i jedzenie, oczywiście! Nie sądzę, bym kiedykolwiek znudziła się odwiedzaniem Meksyku i odkrywaniem tam nowych perełek. Jeśli chodzi o miasta, moim absolutnie ulubionym miastem na świecie jest Nowy Jork.

Jakieś mniejsze podróżnicze konta na Instagramie, które uwielbiasz? Daj nam znać w komentarzach! 👇

Get the App. QRGet the App.
Get the App. QR  Get the App.